Πατέρας έχασε 40 κιλά για να σώσει την ζωή της κόρης του


40 κιλά έχασε ένας πατέρας για να σώσει την ζωή της μικρής του κόρης!


Πατέρας έχασε 40 κιλά για να σώσει την ζωή της κόρης του


Ένας πατέρας από το Σικάγο μπήκε γρήγορα σε φυσική κατάσταση για να σώσει τη ζωή της κόρης του, η οποία χρειαζόταν μεταμόσχευση ήπατος.

Η μικρότερη κόρη του Eduardo Camargo, η Jazlyn, γεννήθηκε με μία κατάσταση που ονομάζεται ατρησία χοληφόρων, που την έκανε να χρειάζεται μια μεταμόσχευση ήπατος. Ο Camargo δεν ήθελε η κόρη του να πρέπει να περιμένει για δότη του μοσχεύματος, κι έτσι πήγε στους γιατρούς για να δει αν θα μπορούσε να δώσει μέρος του ήπατος του. Οι γιατροί του είπαν ότι έπρεπε να χάσει βάρος, όπως αναφέρει το ABC.

"Ήξερα ότι έπρεπε να κάνω κάτι, γιατί δεν ήθελα η κόρη μου να είναι στη λίστα αναμονής", δήλωσε ο Camargo.

O 35χρονος πατέρας άρχισε να τρέχει 20 μίλια την εβδομάδα.

«Όταν είχα ναυτία, σκεφτόμουν μόνο την κόρη μου, τα μάτια μου άνοιγαν, και ήξερα ότι έπρεπε να συνεχίσω. Το μόνο πράγμα που είχα μέσα στο κεφάλι μου όλη την ώρα ήταν: "Σε Παρακαλώ Θεε μου, βοηθησέ με, βοήθησε την κόρη μου"», είπε ο Camargo.

Η προπόνηση και υγιεινή διατροφή απέδωσαν. Η εγχείρηση πήγε καλά, και μια ομάδα γιατρών αφαίρεσαν περίπου το ένα τρίτο του ήπατος του Camargo, και το αντικατέστησαν με μέρος του ήπατος της Jazlyn του. Μετά από μήνες θεραπείας, η Jazlyn γύρισε στο σπίτι.


0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS