Ενα ατελείωτο γιατί....

Ένα ατελείωτο γιατί....ανήμπορος να αντιδράσω


χωρισμενοι μπαμπαδες-επιστολες


Ένα ατελείωτο γιατί....μετά από 9 χρόνια γάμου κατέληξα να είμαι κι εγώ ένας από τους πολλούς χωρισμένους μπαμπάδες με ένα διαζύγιο πόλεμο με την πρώην γυναίκα μου εδώ και 15 μήνες. 



Ένα ατέλειωτο γιατί μόνο έμεινε και 2 κορίτσια 4 και 8 χρονών να κλαίνε κάθε φορά που τις έβλεπα ανήμπορος να αντιδράσω και να τις βοηθήσω μουδιασμένος και κενός να αναρωτιέμαι που έφταιξα για να περνάω όλο αυτό το μαρτύριο. Αλήθεια, ΓΙΑΤΙ?


γιατί να μπορεί μια χωρισμένη μητέρα να πάρει τα παιδιά μέσα από το σπίτι τους και να πάει όπου θέλει εντός συνόρων?

γιατί δίδεται τόσο εύκολα η επιμέλεια στη μητέρα εξαιρώντας μόνο τις περιπτώσεις πορνείας και τοξικομανίας?

γιατί κλαίνε τα παιδιά μου τόσο καιρό ενώ όλα γίνονται για το καλό τους?

γιατί έπρεπε να αλλάξουν το περιβάλλον τους και να μην μένω κι εγώ εναλλάξ μια βδομάδα μαζί τους και μια η πρώην?

γιατί έπρεπε να κυνηγηθώ δικαστικά και εγώ και η δουλειά μου που από κει τους μεγάλωσα και τους παρείχα τα πάντα?

γιατί έπρεπε να εκβιαστώ και να μην τα βλέπω μέχρι να υπογράψω?

γιατί έπρεπε να τα παρακολουθώ και να μην μπορώ να μαθαίνω νέα τους?

γιατί δεν με φώναξε ποτέ η καθηγήτρια τους να ενημερώσει και μένα?

γιατί να αλλάξουν πόλη τα παιδιά μου και να πρέπει να κάνω 1400 χλμ το μήνα για να τα βλέπω?

γιατί να ανέχομαι τον πόνο του παιδιού μου να λέει βαρέθηκα να 'μαι βαλίτσα?

γιατί να δεχτώ να μείνουν σε ένα σπίτι 2αρι με άλλα 6 άτομα?

γιατί να χάσω το οικογενειακό αυτοκίνητό μας που μ' αυτό έκανα τα ψώνια για το μαγαζί?

γιατί να λέγομαι πατέρας τη στιγμή που κάποιος άλλος μπορεί να τα βλέπει και να τα προσέχει πιο πολύ και φυσικά να κοιμάται μαζί τους στο ίδιο σπίτι?

γιατί βάση νόμου μόνο η μάνα ξέρει το καλό των παιδιών της άρα αυτή είναι ο νταβάς ?

γιατί δεν μοιράζετε το οικογενειακό επίδομα?

γιατί μόνο εγώ να χάσω το κίνητρο της ζωής μου?

γιατί δεν υπάρχει ισότητα και συνεπιμέλεια μέχρι τα 18 έτη?

γιατί ακόμα και σε περίπτωση ομοφυλοφιλιας να δικαιούται η σύντροφος της να έχει τη συνεπιμέλεια?

γιατί αν την πιάσω να με κερατώνει πρέπει εγώ να χάσω σπίτι και παιδιά ενώ εκείνη είναι η υπαίτια?

γιατί πρέπει να είμαι επισκέπτης και όχι γονιός?

γιατί σε περίπτωση που γυρίσουν στην πόλη που μεγάλωσαν πρέπει να πληρώσω και τα έξοδα της μητέρας?

γιατί δεν έχω ρόλο στην ανατροφή και στη ζωή των παιδιών μου και πρέπει αναγκαστικά να ακολουθούνται οι επιλογές μόνο της μητέρας?

γιατί δεν ανήκουν και στη δική μου οικογενειακή μερίδα τα παιδιά μου?

γιατί πρέπει να βλέπουν 2 άντρες στη ζωή της μητέρας? ποιανού αρχές θα υποστηρίξει η πρώην?

γιατί να καταδικαστώ να ζήσω μακριά από το μεγάλωμα των παιδιών μου? γιατί να μην ζω και γω μαζί τους?

γιατί να βγάζουν ψυχοσωματικά τα παιδιά μου και να τα τρέχω στα νοσοκομεία με πυρετούς και εμετό?

γιατί να ξυπνάω απ τα κλάματα τους και να μένουμε αγκαλιασμενοι για ώρες από το κακό που μας βρήκε?

γιατί οι κοινωνικοί λειτουργοί δεν ελέγχουν το νέο περιβάλλον των παιδιών και αν εφαρμόζεται η μητρική ηθική?

γιατί εφόσον ο πατέρας δεν δικαιούται οτι δικαιούται η μάνα δεν επιστρέφονται τα έξοδα διαβίωσης τους κατά το ήμισυ εφόσον η υπαχθης σύμβαση του γάμου κατεστει προσωρινή? για όσα χρόνια διέμεναν μαζί

γιατί η ελευθερία του ενός να είναι η ισόβια καταπίεση-καταδίκη του άλλου?



για να αποξενωθώ από τα παιδιά μου?

για να τα πληγώσω χωρίς να φταίω?

για να αυτοκτονήσω?

γιατί δεν χόρτασε γκόμενους και ζωή?

για να καταστραφώ επαγγελματικά συναισθηματικά και πατρικά?

για να διασυρθώ με ψέμματα και συκοφαντίες για να φύγουν με το νόμο?

για να συναντήσω μια μπακάλικη αντιμετώπιση καταδίκης μου από την προσωρινή επιμέλεια που ανοίγει τις πόρτες για να σε κυνηγήσουν και με άλλα δικαστήρια?

για να δείξει στα παιδιά ότι τα κατάφερε μόνη της?


Όχι φίλοι μου μια είναι η απάντηση "έτσι είναι Ο ΝΟΜΟΣ" και έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ άλλα χωρίς υποχρεώσεις

Αλήθεια όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι ανεύθυνοι που όρισε ο νόμος για το κάλο των παιδιών ρώτησαν ποτέ κάνα ψυχίατρο για αυτά τα παιδιά τι τους λένε όταν τα τρέχουν σε αυτούς οι "δυναμικές" τους μάνες?

Γ.Ζ. 

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS