«Είμαι περήφανος που είμαι πατέρας ενός αγγέλου» Κώστας Γρίμπιλας


Κώστας Γρίμπιλας: «Είμαι περήφανος που είμαι πατέρας ενός αγγέλου»


Κώστας Γρίμπιλας


Το προσωπικό του δράμα ξεδίπλωσε στην εκπομπή "ΜΙΛΑ" ο δημοσιογράφος Κώστας Γρίμπιλας, ο οποίος ζει με την καρδιά του Ντουζόν, και δυστυχώς πριν λίγους μήνες έχασε ξαφνικά την μονάκριβη κορούλα του, όταν ήταν μόλις εννέα μηνών.


Ο πόνος του αβάσταχτος… παρόν σε κάθε του λέξη, σε κάθε του κόμπιασμα, σε κάθε του λυγμό.

«Υποσχέθηκα στην κόρη μου ότι δεν θα κλάψω σήμερα. Θα προσπαθήσω να μην κλάψω», είπε βουρκωμένος και άρχισε να μιλά για τον άγγελό του, την Κωνσταντίνα του.

«Όταν σε βρίσκει κάτι τόσο τραγικό, όπως βρήκε εμάς, όσο και να πιστεύεις στον Θεό, ξεχνάς τα πάντα. Υπάρχει θυμός προς τη ζωή. “Γιατί μου παίρνεις αυτό που μου χάρισε ζωή;” Όταν έφυγε η Κωνσταντίνα γυρίσαμε στο σπίτι και όταν άρχισε να νυχτώνει τρομοκρατηθήκαμε μαζί με την Πόπη, την σύζυγό μου για το πού είναι το παιδί. Πού βρίσκεται; Αν το παιδί κρυώνει… Αν το παιδί πεινάει... Ξεχάσαμε τι θα πει παράδεισος, ξεχάσαμε τι θα πει μετά θάνατον ζωή. 

Αναρωτιόμασταν: “Μέχρι πριν δύο μέρες την έκανα μπάνιο, την τάιζα, την έπαιζα. Πού βρίσκεται τώρα; Φοβάται; Ζητά τον μπαμπά και την μαμά;” Εκεί κλονίστηκε η πίστη μου», είπε.

Εκεί ήταν που τόσο εκείνος, όσο και η σύζυγός του τα έχασαν. Η φυγή από τη ζωή φάνταζε για εκείνους η μόνη λύση για να μπορέσουν να συναντηθούν ξανά με τον άγγελό τους.

«Ξέρουμε ότι η Κωνσταντίνα μας είναι στον παράδεισο. Στόχος ζωής μας έχει γίνει να εξαλείψουμε τις αμαρτίες μας και να πάμε να την συναντήσουμε. Είμαι περήφανος που γνώρισα έναν άγγελο. Άλλοι τον βλέπουν στον ύπνο τους, εγώ τον κράτησα στην αγκαλιά μου. Είμαι περήφανος που είμαι ο πατέρας ενός αγγέλου. Μου λείπει το παιδί μου αφάνταστα, αλλά η πίστη μου στον Θεό με κρατάει εδώ», είπε.





Κάθε μέρα ο Κώστας και η Πόπη ζουν τον καθημερινό τους Γολγοθά. Πηγαίνουν το πρωί στον τάφο της μικρής. Κάθονται δύο με τρεις ώρες, τακτοποιούν τα παιχνίδια της, φροντίζουν τα λουλουδάκια της και μετά επιστρέφουν στο σπίτι μέχρι το απόγευμα. Τότε επιστρέφουν και πάλι κοντά στην Κωνσταντίνα. Στο μέρος που κοιμάται… για να μην φοβάται… για να είναι δίπλα της.

Ο γνωστός δημοσιογράφος δεν έκρυψε μάλιστα ότι η τραγική αυτή απώλεια κλόνισε και τον γάμο του.

«Η σχέση του ζευγαριού μετά από κάτι τέτοιο κλονίζεται. Για το παραμικρό μπορεί να πεις πράγματα που δεν θα έλεγες ποτέ. Προφανώς είναι τόσο μεγάλη η δύναμη και η επιρροή της Κωνσταντίνας που μας θέλει μαζί», είπε ο δημοσιογράφος.

Όσο για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού, ο Κώστας ήταν αφοπλιστικός:

«Η ευχή για ένα δεύτερο παιδί με θυμώνει πάρα πολύ. Είναι σαν ξαφνικά να ξεχνάμε την Κωνσταντίνα. Ότι δεν υπήρξε ποτέ. Θα έρθουν χαρούμενες μέρες, αλλά δεν θα έρθουν ευτυχισμένες μέρες. Φυσικά θέλουμε κι άλλο παιδί, φυσικά θέλουμε να κάνουμε κι άλλο αδελφάκι της Κωνσταντίνας, αλλά πάντα θα λείπει κάτι από δίπλα μας», τόνισε. 

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS