Γιορτη του Πατερα, δωστε τις καλυτερες ευχες

Ευχές για τη γιορτή του πατέρα. 


γιορτη του πατερα


Γιορτή του πατέρα ή ημέρα του πατέρα ονομάζεται η ετήσια κινητή εορτή προς τιμήν του πατέρα, των πατρικών δεσμών και γενικά της επιρροής των πατέρων στην κοινωνία. 


Γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου σε πολλές χώρες παγκοσμίως, αν και σε ορισμένες χώρες η ημερομηνία μπορεί να διαφέρει. Θεωρείται συμπληρωματική εορτή μαζί με τη γιορτή της μητέρας. 

Πείτε τους Χρόνια πολλά…



1. Ακριβέ μου πατέρα ποτέ και τίποτα δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει την αγάπη σου. Σ΄ αγαπώ πολύ. Χρόνια σου πολλά!

2. Αγαπημένε μου πατέρα εύχομαι να είσαι πάντα υγιής και δυνατός. Χρόνια πολλά!

3. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σεβαστό από εσένα πατέρα. Σ΄ αγαπώ.

4. Χρόνια πολλά από το παιδί που σου άσπρισε τα μαλλιά

5. Είσαι τόσο τρομερός πατέρας που έβγαλες εμένα! Μπράβο σου και Χρόνια σου πολλά μπαμπά!!

6. Καλέ μου πατέρα σ΄ ευχαριστώ που στάθηκες κοντά μου στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου. Χρόνια σου πολλά!

7. Καλέ μου πατέρα πάντα θα με συντροφεύουν οι συμβουλές που με τόση αγάπη μου δίδαξες. Θα σε αγαπώ για πάντα. Χρόνια πολλά!

8. Μπαμπά, το ξέρω πως είσαι σούπερ ήρωας στα κρυφά . Δεν ξέρω, όμως , ποιος από όλους! Χρόνια σου πολλά !

9. Μπαμπακουλή μου γλυκέ, σου ΄φερα έναν κεφτέ. Να τον φας για την γιορτή σου, να γεμίσει η ψυχή σου!

10. Πατέρα μου με ανάθρεψες, με δίδαξες, με έμαθες, με μεγάλωσες. Αν ποτέ με χρειαστείς θα είμαι δίπλα σου. Χρόνια σου πολλά!

11. Πατερούλη μου, σ΄ ευχαριστώ που υπάρχεις για να μου δίνεις κουράγιο και δύναμη να προχωρώ στη ζωή. Να είσαι πάντα υγιής και δυνατός. Χρόνια πολλά!

12. Τα λόγια είναι φτωχά για να αντικαταστήσουν αυτά που νοιώθω για σένα, πατέρα. Θα σε αγαπώ για πάντα. Χρόνια πολλά!

13. Χρυσέ μου πατερούλη η αγάπη μου και η σκέψη μου θα είναι πάντα κοντά σου.

14. Καλέ μου πατέρα ξέρω ότι πάντα μπορείς να με καταλάβεις, ακόμα και αν ποτέ δεν σου εξήγησα. Σ΄ αγαπώ πολύ. Χρόνια πολλά!



πηγη poly-gelio.gr

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS