Διαζυγιο και αλκοολικη μαμα

Η μαμά ήταν αλκοολική.


μαμα και διαζυγιο


Στα δεκατρία μου, οι γονείς μου χώρισαν και ζούσα μαζί με την μαμά μου. Στην αρχή όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά, ζούσαμε σε ένα ωραίο διαμέρισμα.



ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΕΛΑ 

Είμαι η Ελεονόρα 18 χρονών, και οι γονείς μου έχουν χωρίσει πριν από 5 χρόνια. 

Μετακόμισα στο σπίτι του πατέρα μου πριν από 3 χρόνια, όταν συνειδητοποίησα ότι η μητέρα μου είναι αλκοολική. 


Στα δεκατρία μου, οι γονείς μου χώρισαν και ζούσα μαζί με την μαμά μου. Στην αρχή όλα έδειχναν να πηγαίνουν καλά, ζούσαμε σε ένα ωραίο διαμέρισμα. Η μαμά πήγαινε το πρωί στην δουλειά, εγώ στο σχολείο, και την βοηθούσα με τις δουλειές του σπιτιού και το μαγείρεμα. Μου άρεσε πολύ να μαγειρεύω και η μαμά να βρίσκει έτοιμο το φαγητό όταν γυρνούσε από την δουλειά το απόγευμα. 

Τα πρώτα βράδια ερχόταν στο σπίτι μας οι φίλες της μαμάς και κάνανε παρέα για να μη νιώθει μόνη. Γυναικείες καταστάσεις, παρέα με λευκό κρασί, "ανάβανε" οι συζητήσεις και το κουτσομπολιό, και η κάθε μια είχε πάντα κάτι διαφορετικό να διηγηθεί από τις δικές τις εμπειρίες με τον πρώην σύζυγό της ή με τον προσωρινό της σύντροφο μετά το διαζύγιο. Το σπίτι μας θύμιζε ένα μικρό φροντιστήριο "χωρισμένων γυναικών", έτσι έλεγα στην μαμά.  

Σταδιακά όμως οι επισκέψεις των φιλενάδων της μαμάς πύκνωναν όλο και περισσότερο. Οι φίλες της, έφευγαν από το σπίτι μας νωρίς το πρωί, τα μπουκάλια με το λευκό κρασί πολλαπλασιαζόταν κάθε φορά. Τα έβρισκα το πρωί όταν ετοιμαζόμουν για να πάω στο σχολείο, στο τραπεζάκι στο σαλόνι και τα μάζευα. Η μαμά δεν μπορούσε να ξυπνήσει για να πάει στην δουλειά, δεν ένιωθε καλά, μου έλεγε.

Δεν είχα ιδέα πόσο εθισμένη ήταν η μαμά στο αλκοόλ, γιατί τυχαίνει να γνωρίζω ότι όταν μου λέει ότι είναι στη δουλειά, αυτή είναι σε ένα μπαρ με κάποιες φίλες της και πίνει. Μετακόμισα στο σπίτι του μπαμπά μου, όταν ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος που έμενα με την μαμά, μας έκανε έξωση.

Συζήτησα με τον μπαμπά μου το πρόβλημα της μαμάς. Ο μπαμπάς μου είπε ότι το γνώριζε κι ότι αυτός ήταν ο κύριος λόγος του διαζυγίου τους αλλά δεν ήθελε να μου το πει για να μη με πληγώσει.
Η μαμά όμως, από ότι θυμάμαι, ήταν αυτή που έκανε στον μπαμπά δικαστήρια για τα έξοδα μας, έτσι μου έλεγε. 

Θυμάμαι ότι τον κατηγορούσε για τα λίγα χρήματα που μας έδινε και του έκανε κι άλλα δικαστήρια γιατί τα χρήματα δεν μας έφταναν. Πάντα όμως είχα την απορία γιατί δε μας έφταναν, αφού και η μαμά δούλευε. Μετά που έμαθα ότι η μαμά δεν πήγαινε το πρωί στην δουλειά και πήγαινε μαζί με τις φίλες της σε μπαρ, και τα άδεια μπουκάλια από το κρασί στο σπίτι μας...τότε κατάλαβα. Ο μπαμπάς πλήρωνε όλα τα έξοδα μας, για να μη μας λείψει τίποτα, αλλά η μαμά, μου έλεγε συνέχεια ψέμματα. 

Η μαμά ήταν αλκοολική.   


Ο μπαμπάς προσπάθησε να με παρηγορήσει και μου έλεγε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για την μαμά. Τώρα πηγαίνω και την βλέπω, ζει στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς. Δεν ξέρω τι να κάνω, να το συζητήσω μαζί της; Αν θέλει να υπάρχει στην ζωή μου, πρέπει να κόψει το ποτό. Διαφορετικά δεν θέλω να την ξαναδώ. Είμαι λάθος;

Ευχαριστώ πολύ.


0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS