Γιατί εγκαταλείπουν την Ελλάδα οι χωρισμένοι μπαμπάδες; Παράδειγμα ο ηθοποιός Αίας Μανθόπουλος


Παράδειγμα μπαμπά που δεν μπόρεσε να τα βγάλει πέρα με την πρώην σύζυγο του και την δικαιοσύνη, εξαναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Ελλάδα, ο ηθοποιός Αίας Μανθόπουλος. 


Γιατί εγκαταλείπουν την Ελλάδα οι χωρισμένοι μπαμπάδες; Παράδειγμα ο ηθοποιός Αίας Μανθόπουλος

Ο Αίας Μανθόπουλος εγκατέλειψε εδώ κι έναν χρόνο την Ελλάδα και ασχολείται με τον τουρισμό στη Βουλγαρία, όπου διατηρεί ξενοδοχειακή μονάδα.

Ο ηθοποιός που έγινε γνωστός μέσα από επιτυχημένα σίριαλ όπως οι «Δύο ξένοι» και «Άφρικα», υπήρξε ένας από τους πλέον επιτυχημένους ζεν πρεμιέ με τις κατακτήσεις του, να γίνονται συχνά πρωτοσέλιδο.

Προερχόμενος από αστική οικογένεια, με αξιόλογη οικονομική άνεση, δεν εγκατέλειψε την Ελλάδα για να βγάλει τα προς το ζην, αλλά για να ασχοληθεί με τον πλέον αναπτυσσόμενο κλάδο, τον τουρισμό.

«Μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε με την πρώην σύζυγό του, η οποία είχε κατηγορήσει τον Αίαντα και την μητέρα του ότι κακοποιούσαν σεξουαλικά τον γιο τους, οι πόρτες στο χώρο του θεάματος άρχισαν να κλείνουν σιγά-σιγά γι’ αυτόν» δηλώνει άτομο από το φιλικό του περιβάλλον ενώ και ο τότε δικηγόρος του Σάκης Κεχαγιόγλου είχε πει: «Αυτός που καταστράφηκε και συνεχίζει να καταστρέφεται από αυτή την ιστορία είναι ο κ. Μανθόπουλος. Μετά τη δημοσιοποίηση αυτών τερμάτισε η καριέρα του».

Η αντιδικία με την πρώην σύζυγό του, Δέσποινα Παπαθανασίου, κράτησε πάνω από επτά χρόνια. 

Η πρώην σύζυγός του, είχε κατηγορήσει τον ίδιο και τη μητέρα του για σεξουαλική παρενόχληση του γιου της. Οι καταγγελίες αυτές, τις οποίες είχε αρνηθεί κατηγορηματικά ο ηθοποιός, έγιναν δεκτές από το Πρωτοδικείο Αθήνας με αποτέλεσμα να απαγορευτεί η επικοινωνία του με το παιδί. 

«Η κοπέλα αυτή του έπαιρνε λεφτά και έχουμε μαλώσει γιατί μας εκβίαζε οικονομικά. Ο Αίας είναι καλός άνθρωπος γι’ αυτό αναγνώρισε το παιδί» δήλωνε η μητέρα του, πρώην διευθύντρια του νοσοκομείου Αγιος Σάββας.

«Το παιδί μου το λατρεύω, μου λείπει πολύ και θέλω να το δω! Βεβαίως και πληρώνω διατροφή, είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου ως πατέρας, αλλά το γεγονός ότι δεν μπορώ να δω το παιδί μου με έχει φέρει σε μεγάλη απόγνωση… Έχω να δω επτά χρόνια τον μεγάλο μου γιο και με όλη αυτή την ιστορία έχουμε ταλαιπωρηθεί πραγματικά κι εγώ κι εκείνος. Έχω δυο παιδιά με τη νέα μου οικογένεια, αλλά το πρώτο μου παιδί με στερείται. Θέλω να έρθει σύντομα η στιγμή που και τα τρία παιδιά μου θα γνωριστούν γιατί είναι αδέλφια…» δήλωνε ο ηθοποιός το 2011 ενώ τότε ήταν ήδη παντρεμένος με τη Στέλλα με την οποία είχαν αποκτήσει και δύο παιδιά.

Το 2012 ο Μαθιόπουλος χωρίζει και με τη Στέλλα και παίρνει την απόφαση να εγκαταλείψει την Ελλάδα και ν’ ανοίξει ξενοδοχειακή μονάδα στη Βουλγαρία. 

Στην Ελλάδα έρχεται όποτε μπορεί για να δει τα παιδιά και τους γονείς του ενώ σπανίζουν οι δημόσιες εμφανίσεις του. Οι φίλοι του, πίνουν νερό στ' όνομά του, χαρακτηρίζοντάς τον «ένα από τα καλύτερα παιδιά του χώρου». Ο ίδιος σε κατά καιρούς κουβέντες μεταξύ σοβαρού κι αστείου, όταν έρχεται η κουβέντα στο τέλος της καριέρας του ως ηθοποιός, συνηθίζει να λέει : «με κατέστρεψαν οι γυναίκες»!

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS