Επιστολή - Καταγγελία Έλληνα Πατέρα: Αυτές τις Άγιες Μέρες πέρασα 4 ώρες στο Αστυνομικό Τμήμα...και το μαρτύριο μου δεν τελείωσε

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Επιστολή - Καταγγελία Έλληνα Πατέρα: "Αυτές τις Άγιες Μέρες πέρασα 4 ώρες στο Αστυνομικό Τμήμα...και το μαρτύριο μου δεν τελείωσε"

Είναι αμαρτία ένας πατέρας που περιμένει 4 μήνες να ακούσει και να δει το παιδί του να πηγαίνει με την απόφαση στο χέρι να το πάρει για να κάνει Πάσχα μαζί του έστω και για αυτές τις λίγες Άγιες ημέρες και να καταλήγει στο Αστυνομικό τμήμα Λαμίας για 4 ώρες !!!


"Κατά αρχήν Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση σε όλους, και σε αυτούς που βιώνουν το ίδιο μαρτύριο με εμένα. 

Εκτες 2-5-2013 και ημέρα Μ.Πέμπτη και ώρα 13.00 μετέβη στο τόπο κατοικίας της ανήλικης κόρης μου 14 ετών που έχω να ακούσω στο τηλέφωνο και να δω 4 μήνες διότι της το απαγορεύει η εν διάστασή σύζυγος μου, ξέροντας ότι το παιδί έπασχε από ψυχογενή ανορεξία την οποία είχε προκαλέσει η ίδια και παρακολουθείτο από ψυχιάτρους (σας (επισυνάπτω και την γνωμάτευση των ψυχιάτρων). 

Για πολλαπλή φορά το είχε φυγαδεύσει από την οικία του προς άλλη άγνωστη προς εμένα, αγνοώντας την απόφαση 11.455/2012 του Μονομελές πρωτοδικείου Αθηνών που έγινε στις 30 Οκτωβρίου 2012 και ορίζει την επικοινωνία με την κόρη μου (σας την επισυνάπτω και αυτήν).

Πέστε μου εσείς όλοι που διαβάσατε αυτήν την επιστολή τι θα κάνατε στην θέση μου;
Με τους νόμους αυτούς που μας καταστρέφουν και μας βάζουν στο περιθώριο όλους εμάς τους πατεράδες μας αφανίζουν και μας έχουν κάνει αγνώστους με τα παιδιά μας γιατί το θέλουν κάποια αρρωστημένα μυαλά που θέλουν να λέγονται μητέρες και τους καλύπτουν αυτοί οι αρρωστημένοι νόμοι που τους έχουν βγάλει κάποιοι ανόητοι.

Είναι αμαρτία ένας πατέρας που περιμένει 4 μήνες να ακούσει και να δει το παιδί του να πηγαίνει με την απόφαση στο χέρι να το πάρει για να κάνει Πάσχα μαζί του έστω και για αυτές τις λίγες Άγιες ημέρες και να καταλήγει στο Αστυνομικό τμήμα Λαμίας για 4 ώρες !!! κάνοντας μήνυσής για το θεαθήναι, δίνοντας σε κάθε ταξίδι, βενζίνα, διόδια και παράβολα, έτσι για "πλάκα", και η αγωνία αν θα δεις το παιδί σου, κάνοντάς 460 χιλιόμετρα κάθε φορά.

Λυπάμαι για τον εαυτό μου και ότι λέγομαι πατέρας μόνο στα χαρτιά, ίσως ήταν λάθος που έγινα πατέρας και δεν έχω καμία θέση σε αυτήν την κοινωνία.

  Σας Ευχαριστώ, Και σας εύχομαι και πάλι Καλό Πάσχα."

 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ



Να σας υπενθυμίσουμε και το παρακάτω άρθρο της εφημερίδας "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ" που αφορούσε τον ίδιο ταλαιπωρημένο πατέρα:





0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS