Τα συναισθήματα των Παιδιών των Διαζυγιων


ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Τα συναισθήματα των Παιδιών των Διαζυγιων

Το περασμένο Σάββατο ρώτησα την μόλις 3 ετών κορούλα μου, λίγο πριν της βάλω τα παπουτσάκια της και το μπουφανάκι της, για να την ετοιμάσω για το ταξίδι της επιστροφής στην μητέρα της, αν θα ήθελε να μείνει μια ακόμη μέρα με το μπαμπά και να ρωτήσουμε πρώτα την μαμά της, το προσωπάκι της φώτισε ολόκληρο και χαμογελώντας ειπε..."ΝΑΙΙΙΙΙ".


Πώς όμως θα μπορούσα να της εξηγήσω, ότι αν την επέστρεφα έστω και 5 λεπτά αργότερα, θα ήμουν "εγκληματίας" και δεν θα την έβλεπα ξανά.

Πώς θα μπορούσα να εξηγήσω στο ίδιο μου το παιδί ότι, η ίδια του η μητέρα με σέρνει στα δικαστήρια εδώ και 2 χρόνια και ψάχνει αφορμή για να μου κάνει άλλα τόσα.

Πώς μπορώ να εξηγήσω σε αυτή την αθώα ψυχούλα ότι, είμαι αναγκασμένος να την πηγαίνω πίσω και δεν την διώχνω επειδή δεν την αγαπάω;

Τα παιδιά των διαζυγίων δίνουν τις δικές τους απαντήσεις στο βίντεο που ακολουθεί, αξίζει τον κόπο να το δείτε.


0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS