«Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα χειρότερο από ένα παιδί που μεγαλώνει με δύο γκέι μπαμπάδες». Ποιος διάσημος (γκέι) το είπε;

«Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα χειρότερο από ένα παιδί που μεγαλώνει με δύο γκέι μπαμπάδες». Ποιος διάσημος (γκέι) το είπε;

Μία ακόμα δήλωση του Βρετανού ηθοποιού που προκαλεί αντιδράσεις

Ο Βρετανός πρωταγωνιστής ταινιών όπως «Ο Ερωτευμένος Σαίξπηρ», «Ο γάμος του καλύτερού μου φίλου» και πολλών άλλων επιτυχιών, Rupert Everett, μίλησε στο περιοδικό των Sunday Times,
όπου δήλωσε ότι «Δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα χειρότερο από ένα παιδί που μεγαλώνει με δύο γκέι μπαμπάδες Μπορεί κάποιοι να μην συμφωνούν με αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα! Αυτή είναι απλώς η άποψή μου».


Ο Everett, ο οποίος αυτή την περίοδο παίζει, σε θεατρική παράσταση του Λονδίνου τον Oscar Wilde, εξέφρασε την άποψή του, μιλώντας για την στιγμή που γνώρισε τον τωρινό σύντροφό του στη μητέρα του, Sara, η οποία επίσης μίλησε για την ομοφυλοφιλία του γιου της. «Στο παρελθόν, έχω πει ότι μακάρι να ήταν straight ο Rupert και, μάλλον, εξακολουθώ να νιώθω έτσι. Θα ήθελα να έχει μία σύζυγο. Θα ήθελα να κάνει παιδιά. Είναι τόσο καλός με τα παιδιά, θα γινόταν υπέροχος πατέρας. Αλλά πιστεύω, επίσης, και ότι ένα παιδί χρειάζεται έναν μπαμπά και μία μαμά. Του το έχω πει και το έχει πάρει πολύ θετικά. Δεν θυμώνει μαζί μου. Απλώς μου χαμογελάει».

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Everett προκαλεί με τις δηλώσεις του. Μιλώντας για το ίδιο θέμα, ο ίδιος έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι το να επιθυμεί ένα γκέι ζευγάρι να αποκτήσει παιδιά είναι «εγωκεντρικό και ματαιόδοξο» ενώ, το 2009, λίγες μέρες μετά τον θάνατο του Michael Jackson, είχε δηλώσει ότι ο τραγουδιστής ήταν «ένα φρικιό που έμοιαζε με χαρακτήρα από το Shrek».

πηγή: http://www.queen.gr

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Our site is at APN Greece Directory
greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων

VISITS